keskiviikko 20. marraskuuta 2013

NaNoWriMo 2013: T


Bling bling -rap

Taaloja kassissa ja nopeita autoja
Mimmit pyörittää pebaa ja ei oo mitään lautoja
Sadan euron seteleillä sytytän mun tupakit
ja Tom Cruise kiillottaa mun Guccin loaferit

Mullon lentokone platinasta
hanskat merikrotin nahasta
Pelaan timanteilla pesäpalloa
ja viinicoolerina käytän Michael Jacksonin kalloa

kertosäe:
Beibi tuu mun jacuzziin
saan sut siellä aivan tainnoksiin
mullon massii, mullon valuuttaa
sitä multa saa mitä tilaa

Mullon Lamborghini joka päivälle
ja kaksi sunnuntaille
Ostin Pentagonin kesämökiksi
ja Eiffel-tornin paskahuussiksi

kertosäe:
Beibi tuu mun jacuzziin
saan sut siellä aivan tainnoksiin
mullon massii, mullon valuuttaa
sitä multa saa mitä tilaa

Olen lähes sanaton tämän hengentuotteen äärellä. Lienenkö koskaan kirjoittanut mitään näin typerää?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti